Helyreigazítás




„A 2011. december 22-én Az éhségsztrájk ’politikai akció’ (Balogh László, a Közszolgálati Közalapítvány kuratóriumának elnöke) című riport* nyilvánosságra hozásával valótlanul híreszteltük, hogy a Bajnai Közpolitikai Alapítványának  nyilatkozatát eltorzította az MTI. Az MTI által közölt 80 milliárd forintos adat ugyanis a Haza és Haladás Közpolitikai Alapítvány számításán alapul.

Az a híresztelésünk, mely szerint Szilvásy György az MTI hírével ellentétben nem veszítette el a pert az UD Zrt.-vel szemben, szintén tévesnek bizonyult, ugyanis a Fővárosi Bíróság nem jogerős ítéletében azt állapította meg, hogy Szilvásy György  a Gyurcsány-kormány titokminisztereként megsértette az UD Zrt.-nek, illetve a cég két egykori vezetőjébek a személyiségi jogait azzal, hogy polipszerűen működő, államtitkok után fürkésző árnyék-titkosszolgálatként beszélt a végről 208. szeptemberében az MTV és a TV2 műsoraiban.

A téves információk híreszteléséért elnézést kérünk.”**

_______________________

* Helyesen: interjú
** A szöveg betűhív közlése az MTI által kért helyreigazításnak

Lásd még írásunkat: Mindennapi helyreigazításaink II.



Ha tetszik a cikk, ajánlja másoknak is!