Közbeszerzési álhír




A Magyar Nemzeti Bank jövőre hatmilliárd forintot költhet reklámra. A szakma szerint ez rekordösszeg Magyarországon. Az egész pénzt egyetlen cég vagy egy konzorcium viheti el, a keret nem felosztható. A kiírás szerint minden olyan cég indulhat a közbeszerzésen, amelyet Mahir Cityposternek hívnak vagy Helyi Téma néven újságnak látszó tárgyat állít elő, és amelynek tulajdonosi felsorolásában megtalálható a simicska, a nyerges vagy a vitézy szó.


Az elbírálásban előnyben részesül az a pályázó, amelyik vállalja, hogy az egész országot kétszer beborítja óriásplakáttal vagy havonta egy mázsa Helyi Témát juttat el minden háztartásba. Szubjektív plusz pontokra számíthat az a pályázó, amely a feladatot félpénzből is megoldja, és a másik felét befizeti.






A szerk. megj.: Az igazi hírekről Debreczeni József: A fideszes rablógazdaság című könyve számol be.